8/25/2009

friends day- 21 ogOs 09..


jeng jeng jeng...Sya, Diyana n aku..knp kena pakai benda ni? ni kan musim H1N1 so kami ambil la langkah berjaga2.
cun x pkai mask cmni leh jimat lipstik abg ckp haha.. ms 21 ogos tu sebenarnya jiwa aku x keruan cewah, dari malam sebelumnya lagi aku tak sedap ati, knp? biarlah rhsia.
mlm tu aku pun bru lps dmm ms tu sedih beb.. nagis2 aku dpn sya nk diyana iaitu sahabat yg memahami aku. dalm nagis2 duk cite tu tb2 aku bersuara "Sya..nk mkn piza laa" aku luahkan lagi, waduh demam2 sedih2 smpat lagi tu biar laa aku mmg terasa nk mkn. "ok2 esk kita g" pujuk Sya... aku tau Sya mmg nk kwn2 dia hepi.

tibalah 21 ogos..abis kls kami jmpa, byk plan hari 2 sebenarnya 1st kami hntar diyana g klinik sbb dia dmm. pstu kami g mkn piza utk lepaskan hajat aku. Sya hnya peneman yg setia. Sya tau aku sedih lagi. diorg cuba hepikan aku. "jom la ronda pekan" diyana yg demam tu pun leh ikut cian dia. adoii laa aku nih mcm mendera diorg je.

haa.. ni ms kami g ronda2 dkt pekan. masuk satu kedai ni sbb aku nk cri smething tp x jmp.. kt tgn aku tu bear yg sedih..sm la bear nasib ko dgn aku huhu..
shoping laa. kdg2 aku ni hntu shoping pntg je tgk sale, wlaupun dh niat aku x nk beli ape2 tup2 ade jugak yg dibeli . ptg tu aku pun g la dkt butik kesukaan aku ada sale beb, pilih punya pilih try punya try aku berjya bli selai bju. nk ronda lagi tp ksian kwn2 aku. balik laa...

aku berjaya senyum n ketawa dgn diorg aku hepi walupun hati sepi hik2...
21 ogos akn jd friends day buat kami bertiga..luv u all;)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.