3/23/2010

23 maC 10

hari yg sgt gila..buat kje dkt studio dr kol 8 pgi smpai kol 6 ptg huh....sume tenga abis ari tu. tnpa mkn dan minum aku bjya wt kje dgn hmpir siap..tp ptg tu sume rs x kena, rs nk mrh org , senyum pun x mmpu..gara2 lapar+penat yg teramat...dpt msg dgn Abg sdah ckup bg tnga balik=)
ms blik mak aihhh lpr gila..aku blik sorng2 sbb x mmpu nk tggu roomate yg duk studio lg. bli nsi goreng ladna nyam2..rs nk mkn trus. smpai umh tgh mkn slera hilang..perut lpr jd knyg.. sudhnya sikit je la mkn...ape sgt yg ada slm prut aku ms tuh..2 3 sudu je nsi goreng msuk..

malamnya smbung lg kje gruop kurikulum yg tgejendala..byngkan sari suntuk wt kje tnpa rht dan tdo walau sesaat.. kwn gruop aku dtg berkampung kt umh sbb nk siapkan kje..tq Dayah n Dila.
wt kje mlm tu kpla smpai bling2..mta hmpir tpejam tp psuhhhh lg smpai kje siap. x mampu dh nk senyum ms wt kje...2 org sudah tumbang pd kol 1 pgi..tggal aku n dila yg msih menongkat mta yg layu huhu....akhirnya kol 2 lbih kje bjya siap....Redha je lect nk trima atau rijek huhu
akhirnya kol 2 lbih aku bjya pejam mta..alangkh best sgguh..x smpai sesaat trus lena x ingt dunia...

esoknya sudah jd subuh kol 7 lbih gra2 syok tdo. gagahkan diri bgun utk mndi sbb aku ada misi..
dh mndi misi batal..aku smbung tdo sbb bdn pnt sgt2...kls pgi tu tpksa dlupakan..
tgh syok tdo cikgu Salbiah call?? cikgu seni kt skolh aku dlu..ade hal ke?? tp aku x mmpu utk jwb cll beliau sbb terlalu ngntuk..xpe jap lg aku call dia blik..

**oh yee..Kami masih begini, x mungkin ade yg berubah atau yg merubah..idea menulis entry ngok ngek versi luahan keletihan muncul bila jiwa kacau...klo blh nk tempek je hati aku sketul dlm nih.

**tettttttttttt (rahsia)

Abg cpt blik..nti leh wc versi detim jrk jauh=)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.