3/06/2010

;(

uwaaaaaaaaaaaaaa!!!!! (bunyi ala2 tensen smbil tarik2 rambut)

adoi la jem sgguh otak nih..sentuh asgmt tu x kena tgk asgmt ni x kena...
pening je pk lm2 huk2

mggu lps kena marah dgn lect smpai merah mta aku..bkn merah sbb marah tp sedih, dh aku x phm aku tnya laa huh..

aku bkn penulis..tp kena siapkan 5cerpen huh
kena siapkan kertas kerja lgi..wei aku mn pnh buat kerts kerja, lect kta lect2 je spttnya kena wt kertas kerja untuk bentang. alasan lect aku tuh mn tau kot2 awk nk jd lect esk2 jd kena la biasakan diri wt kertas keje..aminn.. satu doa tuh.

geram ahhhh geram kt diri sendiri uwaaaaaaaaaa!!!!!!

abg tlg jap bg idea kit dkt ma nih...

x kira aa aku nk tdo je akmo wt kje...pnt dh pk tp x siap, zZZZZZ

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.